VІІ А клас

Виртуално табло

ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА СЪВМЕСТНО ПРАЗНУВАНЕ

Уважаеми родители,

Имаме офертичка от родителите на „г“ клас. Ако желаете, на 31 май, непосредствено след тържеството в училище, когато нашите деца ще бъдат дипломирани, да отидем на заведението „Бургаски вечери“ \до дискотека „Елит“\ и да се почерпим, както си му е редът. И тъй като „а“ и „г“ клас са кажи-речи сдвоени, не виждам нищо лошо наистина да отпразнуваме заедно.

Добре е до понеделник да има отговори под някаква форма от ваша страна, защото няма много време за резревиране.

Single Post Navigation

5 thoughts on “ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА СЪВМЕСТНО ПРАЗНУВАНЕ

  1. Много хубава идея! Щом пък ни и канят ….. :))) Трябва да отбележим завършването на 4 клас по запомнящ се начин! Аз съм „за“.

  2. и аз, и аз съм „за“…

  3. elisaveta on said:

    Наистина идеята е чудесна!

  4. Magdalena Andonova on said:

    До сега не съм чула други предложения, така че и аз съм „ЗА“.

  5. dessi on said:

    „ЗА“

Вашият коментар

