VІІ А клас

Виртуално табло

За да няма недоразумения

Уважаема г-жо Маринова, уважаеми родители,за да се избегнат каквито и да било недоразумения, искам да разясня ситуацията около албума за завършването на 4 клас.
Веселин Трендафилов е фотографът, който вече е направил портретни снимки на децата (благодарности за съдействието на родителите и класните). Останаха общите снимки, за които чакаме хубаво време, защото ще се правят на двора. Днес не се получи, защото по същото време метеорологичните условия бяха предапокалиптични. Снимките, които прави Веселин Трендафилов, са точно за албумите, които класните ще връчат на всяко дете в края на учебната година. Ценовата оферта не е изяснена докрай, но ще е около 15/20лв. на дете.
Другият продукт – диск с импресионистична по тип презентация на децата от І до ІV клас – си е лично мое дело, аз имах желание, аз го инициирах. Събрала съм със съдействието на няколко майки и на госпожа Маринова необходимия материал от тържества. Освен със снимков материал, с нищо друго не съм ангажирала никого. Моля, ако някой има нещо да ми каже по въпроса, ако на някой му е неприятна моята делова активност, да ми го казва лично. Не смятам, че е редно децата ми да стават обект на недоволство заради организационни недоразумения (които недоразумения, на всичкото отгоре, не произтичат от мен).

Елица Дубарова-Петкова

Single Post Navigation

Вашият коментар

